KEY BOX

Objednejte si servisní prohlídku bez časového omezení!

OBJEDNEJTE SE ONLINE

Servis je přístupnější než kdy dříve

Inteligentní předávací box, díky kterému jsme schopni váš vůz převzít/předat bezkontaktně i mimo naši pracovní dobu. Zapomeňte na složité plánování servisních úkonů a využijte KEY BOX, který vám umožní být časově flexibilní. Věnujte se důležitějším věcem a starosti s vaším vozem nechejte na nás.
 

Proč volit KEY BOX

Bezkontaktní servisní péče
Celý servis jsme schopni vyřídit zcela bez potřeby vaší osobní účasti.
 
Bezpečnost předání
Ověření přes odeslaný PIN na váš mobil je samozřejmost.
 
Časová flexibilita
KEY BOX je aktivní 24 hodin 7 dní v týdnu. Otevírací doba tak pro vás není překážkou.
 
Servis pod dohledem
O celém procesu servisování víte a jste informováni telefonicky / e-mailem.
 
Zajištění náhradních dílů
Díky našemu logistickému centru a skladu se můžete spolehnout na rychlé dodání originálních dílů.


Jak to celé funguje?

7W1A7681-(1).jpg 

  

  1. Objednejte si u nás servis telefonicky, e-mailem, online. Pokud to z nějakého důvodu nestíháte anebo vás potkal problém na cestách, přijeďte i bez objednání a my se o vše postaráme. 
 
  1. Zaparkujte svůj vůz na vyhrazeném stání, které je označeno „KEY BOX“. Parkovací místo uvidíte ihned při příjezdu do našeho areálu. Svůj vůz zamkněte.  
 
  1. Postupujte dle instrukcí na displeji KEY BOXu a vše potvrďte unikátním PIN z SMS, která vám při objednání dorazí. Dále vložte klíč od vozu a potřebnou dokumentaci k vozu do schránky, která se vám otevře.
 
  1. Schránku zavřete. Z KEY BOXu se automaticky odešle informace, že byl vůz přistaven na servis. 
 
  1. Servisní poradce nejprve vozidlo nafotí, poté převezme klíče od vozu ze schránky a kontaktuje Vás telefonicky. Odsouhlasíte si zadání a poté sepíše zakázkový list. Zakázkový list vám zašle k potvrzení e-mailem. Po potvrzení z Vaší strany vozidlo předá na dílnu.
 
  1. V průběhu opravy je s vámi servisní poradce ve standardním telefonickém nebo e-mailovém spojení. 
 
  1. Po dokončení servisních úkonů servisní poradce vloží klíče a dokumenty do schránky a odešle vám informaci ohledně možného termínu vyzvednutí vozu. Popřípadě se dohodnete na osobním vyzvednutí vozu.
 
  1. Pro vyzvednutí vašeho vozu zadáte číslo servisní zakázky a unikátní PIN, který jste obdrželi na svůj mobilní telefon. PIN slouží k potvrzení vaší identity pro otevření boxu. 
 
  1. V případě, že se jedná o placený úkon, pro otevření boxu je nejenom nutné číslo servisní zakázky a PIN, ale i provedení bezhotovostní platby pomocí platebního terminálu, který je součástí KEY BOXu.
 
  1. Váš vůz bude přistaven na označeném parkovacím místě, odkud můžete vyrazit dále na cesty. Děkujeme za využití našich služeb a těšíme se na vaši další návštěvu.

OBJEDNEJTE SE ON-LINE    ZAVOLEJTE NÁM
 
"AGROTEC mě nenechá na holičkách. Když potřebuji, zapůjčí mi náhradní vozidlo, a na servis mohu přijet i v neděli.“
 
Miroslav Světlík - Jednota SD Moravský Krumlov



  AGROTEC osobní automobily váš autorizovaný prodejce vozů Škoda, Kia a servisní partner Volkswagen.